Reklamácia
Pre reklamáciu tovaru postupujte v nasledujúcich krokoch:
- Prečítajte si reklamačný poriadok, v ktorom sú uvedené všetky práva a povinnosti ako predávajúceho, tak kupujúceho.
- Tovar spolu s kópiou faktúry odošlite na adresu:
Tenisky s.r.o. - Andrea Šišková
Grafická 7a
150 00 Praha 5 - Na faktúru napíšte dôvod reklamácie a číslo bankového účtu, na ktorý chcete vrátiť peňažnú sumu za reklamovaný tovar a poštovné. Poštovné bude vrátený v hodnote najlacnejšieho poštovného, ktoré ste si pri objednávke mohli zvoliť.
- Na email info@kecky.sk nám zašlite informáciu o zaslanie tovaru.
- Tovar neposielajte na dobierku, v tomto prípade nebude prevzatý. Odporúčame tovar zaslať doporučene a pripoistiť na jeho hodnotu. Pri strate alebo poškodení môžete žiadať náhradu škody.
- Po prevzatí tovaru vás budeme informovať emailom a od tohto dátumu začína plynúť 30 dňová zákonná lehota na jej vybavenie. Všetky reklamácie sa snažíme vybavovať v čo najkratšom možnom termíne.